Fitness & Rehab

Daj sa dokopy! Pomôžeme ti získať lepšiu kontrolu nad svojim telom.

Cvičenie vhodné pre ľudí s ľahkými poruchami a zlými pohybovými návykmi, ktorí potrebujú poradiť, ako cvičiť správne a pri pohybe si neublížiť.

Fitness & Rehab je pre teba, ak máš...

Bolesti chrbtice
Bolesti kĺbov
Zlé držanie tela a chrbtice
Bolesti hlavy zo zlého držania chrbtice
Tŕpnutie končatín
Zlé návyky a pohybové vzorce

Vstupné vyšetrenie

Pred prvým cvičením u nás odporúčame absolvovať vstupné vyšetrenie.
Spolu sa pozrieme sa na tvoj fyzický stav a podľa toho vyberieme cvičenie vhodné pre teba.
Cena: 20€

Prihlásiť sa na vstupné vyšetrenie

Maximálne zdraviu prospešné

Naše tréningy kombinujú princípy fyzioterapie a rehabilitácie. Cvičením tých správnych cvikov predchádzame zraneniam a zhoršeniu problémov v budúcnosti.

Odborný dohľad

Poradíme ti, ktorý tréning by si mal navštíviť a aby si mal istotu, že cvičíš správne, počas každého cvičenia na teba dohliadne náš školený personál.

Fitness & Rehab programy

Pozri si predpripravené tréningy pre program FITNESS & REHAB.
Všetky tréningy vo FITNESS & REHAB sa cvičia skupinovo alebo individuálne.
Je na tebe, ktorá možnosť ti vyhovuje viac.

Nezabudni, že pred začatím cvičenia by sme mali poznať tvoj fyzický stav.
Odporúčame preto najskôr absolvovať vstupné vyšetrenie, ktoré stojí 20 EUR.

Prihlásiť sa na vstupné vyšetrenie

Core

Posilňovanie telesného jadra.

Program vhodný pre ľudí s poruchami, zakrivením a chronickými bolesťami chrbtice. Posilňujeme v ňom svalstvo, ktoré udržuje vzpriamený postoj, čím chceme dosiahnuť lepšiu stabilitu chrbtice. Pri tréningu kombinujeme viaceré metódy - cvičíme s vlastnou váhou, gumovými expandérmi, fitloptami, využívame prvky medicínskej jógy, Red Cord a nestabilné plošiny.

Viac info

Core

V programe sa zameriavame na posilnenie svalstva tzv. telesného jadra. Jedná sa svalstvo trupu (nie ako je často chybne uvádzané – svalstvo brucha). Jeho úlohou je udržiavanie vzpriameného postoja, stabilizácia chrbtice, pôsobí aj ako pomocné dýchacie svalstvo. Jeho posilnením dochádza k úprave zlého zakrivenia chrbtice, prevencii herniácie medzistavcovej platničky, zlepšeniu alebo úplnej úprave funkčných porúch chrbtice (takto nazývame ochorenia, pri ktorých nedokážeme priamo identifikovať poškodenú štruktúru na MRI, RTG, či CT, sú však sprevádzané bolesťou a poruchou pohybu chrbtice).

V programe sú klienti trénovaní jednotlivo, či skupinovo a pod dohľadom trénera vykonávajú cviky na systéme Red Cord, nestabilných plošinách (Bosu a.i.) a overballoch (fitlopty), ale aj s vlastnou váhou, prípadne s gumovými expandérmi. Samotný tréning pozostáva z troch častí. Prvou je mobilizácia a tzv. PreHab. V tejto časti klienti pracujú s foam rollermi a yoga wheel-om, čo sú pomôcky určené na jemnú mobilizáciu (posunutie, natiahnutie, oddialenie kĺbových plôšok) chrbtice a masáž svalovo-šľachového systému (aj končatín). V druhej časti klienti cvičia tréning zostavený skĺbením princípov Dynamickej neuromuskulárnej stabilizácie, McGillovej metódy (plank) a medicínskej yogy. V tretej – poslednej časti sa zameriavame na cvičenie na systéme Red Cord, ktorý v tomto prípade slúži hlavne na vyrovnanie svalovej nerovnováhy. Pokiaľ nám to čas dovoľuje, po tréningu je vhodná opätovná mobilizácia a strečing.

Chcem cvičiť ...
Chcem cvičiť individuálne Vybrať termín Individuálne 30 €
Chcem cvičiť v skupine Vybrať termín Skupinovo 12 €

Metcore

Posilňovanie svalov celého tela.

Funkčný tréning pre telesne zdatnejších ľudí. Cvičenie je metabolicky náročnejšie a jeho cieľom je udržať vzpriamený postoj. V prvej časti učíme novým pohybom, a tie potom trénujeme v časových intervaloch. Cviky sú zamerané na výdrž, silu a koordináciu. Využívame pri nich kettlebelly, clubbely, Red Cord, Versa Pulley, Jacobs Ladder a bežiaci pás so zakrivenou základňou.

Viac info

Met Core

V prípade tohto programu hovoríme o funkčnom tréningu v jeho najčistejšej forme. Samotným princípom je posilnenie svalstva celého tela, učenie sa novým pohybom a metabolický tréning.

V programe pracujeme s kettlebellmi, clubbellmi (nástroj vyzerajúci ako bejzbalová pálka používaný obdobne ako kettlebell, avšak nie v predozadnom, ale skôr pravoľavom smere), na systéme Red Cord (obdobne ak na TRX, tento systém nám však umožňuje pohyb vo všetkých rovinách), ďalej máme k dispozícii jedinečný stroj – versa pulley, čo je určitá forma dynamickej kladky na tréning explozívnej sily. Ďalším z rady našich strojov je Jacobs Ladder – stacionárny lezecký trenažér (rebrík), ktorý sa umiestnil spomedzi všetkých kardio strojov na prvom mieste v metabolickom výdaji, a zároveň umožňuje tréning skríženého pohybu (otvorený pohybový vzorec), ktorého správne prevedenie je z hľadiska stabilizácie chrbtice a prevencie zranení pri pohybe základnou potrebou. Taktiež vlasníme bežiaci pás so zakrivenou základňou ovládaný rýchlosťou behu, ktorý je vhodný najmä na intervalový tréningu šprintu, ale taktiež na silový tréning. Dá sa ňom nastaviť odpor, bežec sa môže pripútať o expandéry (tzv. push pull – ťahaj a tlač tréningový systém) Jeho výhodou je aj vzpriamená pozícia bežca, čo umožňuje aktívnejší tréning svalstva dolných končatín ako pri normálnom šprinte, kedy je bežec v prednom náklone. Samotný tréning prebieha v dvoch častiach, prvou je učenie sa novým pohybom, v druhej naučené pohyby aplikujeme vo forme funkčného tréningu v časových intervaloch. Tréning prebieha taktiež skupinovo aj individuálne. Pokiaľ nám to čas dovoľuje, po tréningu je vhodná mobilizácia a strečing.

Chcem cvičiť ...
Chcem cvičiť individuálne Vybrať termín Individuálne 30 €
Chcem cvičiť v skupine Vybrať termín Skupinovo 12 €

Alebo nám napíš, ak sa najskôr potrebuješ poradiť.

Napíš nám